Originalni naslov filma: Dream Scenario
Godina izlaska: 2023.
Trajanje: 1h42′
Zemlja porijekla: SAD
Režija: Kristoffer Borgli

A24, nezavisna produkcijska kuća, koja godinama žari i pali sa kvalitetnim filmovima, prošle je godine došla i na mainstream scenu sa filmom “Sve u isto vrijeme“.

To je film koji je zaradio preko 100,000,000 dolara na kino blagajnama diljem svijeta, te osvojio 7 Oscara, uključivši i onaj za najbolji film godine. A24 je poznat po tome što svojim filmašima daje odrješite ruke, da maltene rade što god hoće. Nicolas Cage je pak glumac koji zadnje desetljeće voli eksperimentirati sa svojim projektima, tako da se ovo stvarno činio kao idealan par. Nicolas Cage i A24, što može poći po krivu? Pa, ništa.

Dobili smo film koji je jako kreativan, sama premisa film je ta da svi ljudi na svijetu počnu sanjati istu osobu, profesora, nesretnog obiteljskog čovjeka prosječnog izgleda. Opet, što može poći po krivu, zar ne? On u snovima ljudi ne radi apsolutno ništa, samo stoji i ne upliće se u njihove snove, ali kada se probude, svi imaju osjećaj da ga poznaju. Film je odmah nakon izlaska prepoznat od strane kritike te trenutno drži visokih 91% na popularnoj stranici određenih rajčica te 74% na metascoreu.

Po meni, riječ je o jednom od najboljih i najkreativnijih filmova prošle godine sa sjajnim Cageom koji je neprevadeno izostavljen sa Oscara ( no, to je bilo za očekivati, ipak su drugi više mainstream glumci u”poznatijim” filmovima uvijek u prednosti ). Sam Cage je rekao da bi htio u mirovinu nakon ovog filma, kako je ovaj film zajedno sa “Svinja” ( 2021. ) te “Nepodnošljiva težina golemog talenta” ( 2022. ) savršen “meta” kraj njegove karijere. Nasreću, Cage već ima četiri nova projekta u izradi.

Dugo ti nama živio!